Tuesday, March 21, 2017

Medium Sale Shaklee

Asklm semuanya

Hari ni saya nak kongsikan cara saya memperolehi sale bisnes kecil kecilan saya..

Dalam bisnes ini saya menggunakan pelbagai medium.Samaada secara online mahupun offline.

Sale secara online memerlukan kita kerap share tentang produk kita.Secara online saya menggunakan Facebook, Page Facebook,Instagram,Broadcast Whatsapp, Blog dan juga Telegram.Banyak sangat medium yang kita boleh  gunakan.

Selain daripada itu, saya juga kerap share dan kongsikan pasal produk melalui offline.Share produk secara offline memerlukan skill yang agak berbeza kerana customer di depan mata kita, sudah pastinya pelbagai soalan bakal di tanya oleh customer dan semestinya jawapan- jawapan untuk soalan itu semestinya sentiasa ada.

Dalam berbisnes samaada secara kecil kecilan atau besar, kita memang memerlukan kerjasama pasukan..

Untuk downline saya, biasanya saya ada buatkan mereka satu broadcast whatsapp yang ada kebaikan dan khasiat produk supaya senang untuk mereka share pula dengan kawan- kawan mereka.

Bagi downline dan bakal downline saya yang betul betul ingin berbisnes Shaklee bersama saya (ada group coaching one to one) saya sarankan mereka menggunkan medium online dan juga offline.

Anak Shaklee saya Kasmaliza Othman dan ada blog hasil ciptaan sendiri..

lovemrvitamin.blogspot.com

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#landmarkstudy
#task68

No comments:

Post a Comment