Sunday, July 6, 2014

KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

Dalam entri kali ini saya akan becerita mengenai vivx Shaklee iaitu sirap yang hebat.Bulan lepas saya dah order 2 botol..Satu untuk rakan ofis saya, iaitu Puan Saloma dan satu lagi untuk adik saya yang telah terkena stroke selama 14 tahun..Dengan kuasa Allah sahaja yang dapat membantu memulihkan adik saya itu.

Okay jom kita tengok apa keistimewaan Vivix Shaklee ni..



4 MEKANISME PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

1.KEROSAKAN DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.Serangan - serangan ini meroskkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' ( kesilapan dari yang asal ) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. 

Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2.PENGAWALAN GENETIK
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi ( kemerosotan ) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan 

Ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3.PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL
Mitochondria ( penjana tenaga ) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.Apabila kecekapan mitochandria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochandria meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4.PENIMBUNAN PROTEIN AGE
Penimbunan berlebihan protein AGE ( Anvanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX adalah 10 x lebih kuat dari resveratol ( kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

APA ITU ANGGUR MUSCADINE???

Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan.fungsi imun yang lebih tinggi, dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.Saiz daripada anggur muscadine adalah sebesar bola golf, kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuatia mengandungi lebih banyak polifenol dan resvtrol.Ini membuatkan ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan.


JOM DAPATKAN VIVX SHAKLEE BERSAMA SAYA
NUR HIDAYAH AHMAD
SID 917424
0165554582

No comments:

Post a Comment