Friday, October 21, 2016

Set Buang Angin Shaklee

Set Buang Angin --------------------------
Masalah angin dalam banyak cukup menyeksakan. Buat kita rasa pening, sakit kepala, loya, susah membuang, sebu dan lain-lain lagi. Serba tak selesa di buatnya.
Punca utama biasanya dari kelemahan sistem penghadaman dan factor pemakanan yang tidak disiplin. Pengambilan suplemen dengan konsisten mampu mengurangkan masalah ini dari terus memnggangu rutin harian.
.
🍀Peppermint-Ginger Plus – Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.
Ia membantu dengan cara memberikan keselesaan pada perut dan usus, menghilangkan rasa sebu dan kembung perut dan merangsang perembesan jus gastrik perut agar pencernaan makanan berlaku dengan lebih efisyen. Rasa mint yang terdapat dalam setiap tablet mampu memberikan rasa nyaman dan ‘sejuk’ pada perut.
.
🍃Garlic Complex
Alternatif yang terbaik menggantikan bawang putih yang perlu di telan mentah. Garlic complex membekalkan 100% Allicin dalam setiap kapsulnya. Allicin ini mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan antikulat dan mempunyai sifat penyembuh.
Ia membantu membersihkan (detox) salur darah kita dengan menyingkinkan keluar toksin (angin) dari badan agar perjalanan darah kita lancar dan mengelakkan risiko darah tinggi dan strok. Selain dari itu, ia turut membantu merembeskan jus gastrik dalam perut untuk melancarkan lagi proses pencernaan makanan.
.
🌿Herblax
Kombinasi herba yang digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas dan kesulitan membuang air besar.
Herblax yang lembut amat membantu bagi mereka yang sembelit dan jarang membuang kerana najis lama tersimpan di dalam usus tidak dikeluarkan menjadikan usus berkerak dan tersumbat. Ia menghasilkan banyak gas (angin) akibat aktiviti bacteria usus. Gas ini yang kemudiannya menimbulkan ketidakselesaan.
.
Jom #joinahlishaklee 🍃
.
Nur Hidayah🍇
016 555 4582

No comments:

Post a Comment