Saturday, January 21, 2017

Khasiat Vivix dan Kenapa Vivix Mahal

KENAPA VIVIX MAHAL?

Harga vivix hampir mencecah RM450++ sebotol tapi khasiat vivix tak setanding dengan harga!

TAHUKAH ANDA 4 BAHAN UTAMA VIVIX SHAKLEE?

Meh nak story cket...

✔Muscadine Grapes (Anggur Muscadine)
🍇Ini bukan anggur biasa yg kita boleh beli dipasaraya. Ia dikategorikan dengan "anggur super" kerana ia satu2nya anggur yang mempunya lebih dari satu kromosom. Ia sangat tinggi kandungan polyphenol dan juga kepekatan resveratrol.
🍇Muscadine grapes ini tumbuh secara semulajadi, dia dikatakan mempunyai daya tahan penyakit yg tinggi untuk menentang kulat. Ada yang menyatakan harga SEBIJI anggur ini bernilai hampir RM100 tauuuuu!!!

✔ Purple carrot
🍆Purple carrot dikatakan mengandungi 50% lebih tinggi beta-kerotin berbanding lobak biasa. Ia juga mengandungi banyak antioksida dan Vitamin A.
🍆Purple carrot juga mampu mencegah penyumbatan pembuluh darah (Artersklerosis) yg mengakibatkan penyakit seperti STROKE dan PENYAKIT JANTUNG. Selain itu khasiat anti karsinogen yg dimiliki oleh purple carrot juga sgt membantu untuk tubuh kita melawan kewujudan sel KANSER.

✔European Elderberry (Sambucus Niagra)
🍒European Elderberry ialah gugusan buah berry yg berwarga gelap kehitaman ini kaya dengan vitamin A, B, C asid.
🍒Vitamin dan nutrisi tersebut adalah sgt baik utk sistem imun, kesihatan kardiovaskular dan juga sangat bagus utk merendahkan paras kolesterol dlm darah.

✔Polyganum Cuspidatum
🍀Dikenali sebagai Japanese knotweed. Tumbuhan ini kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah antioksidan tinggi yg sgt bermanfaat utk menetang radikal bebas sekaligus sebagai anti viral, anti radang, anti bakteria dan antikulat.
🍀Kelebihan ini lah yg menjadikan vivix sgt hebat sebagai ANTI PENUAAN.

4 kandungan vivix ini lah yg menjadikan Vivix 1 produk yg paling hebat diantara produk2 hebat yg lain dalam keluarga vitamin Shaklee.
.
.
Dah nampak sebab kenapa dan mengapa harga Vivix Mahal sedikit berbanding yg lain?
.
.
Bulan ni boleh dapat murah tau kalau korang nak tahu.sebab bulan ni bulan promosiiiiii😎😎😎😎tapi promosi vivix hanya tinggal beberape hari je lagi....

🍃Buy 6 free 1
🍃buy 2 less 5%

puan hidayah 0165554582

No comments:

Post a Comment