Saturday, May 27, 2017

KENAPA BISNES SHAKLEE MUDAH SANGAT???

KENAPA BIZ SHAKLEE?
KENAPA TAK BIZ LAIN EKKKK???

Sebab konsepnya mudah sangat dan sesuai dengan jiwa saya dan mungkin anda juga ❤

Macam hari ni, sis dapat whastapp dari 3 orang yang berlainan negeri..
Customer pertama, anak shaklee sendiri nak order B Complex.

Customer kedua,student UTAR,namanya Maria nak Set Detox Jimat.

Customer ketiga Chinese nak Set Kurus.

Saya just share sahaja poster2 Shaklee di 4 medium online yang berlainan..FB,TELEGRAM,WHATSAPP DAN INSTAGRAM..
>
Customer berminat untuk pembelian suplemen Shaklee..
>
Proceed Payment
> Then customer proceed payment
Order barang dari Shaklee
>Saya pun click2 shaklee2u.cpm.my je..untuk order..tak perlu beratur kat pejabat pos..

Customer terima produk
>dengan happy nya.😊😊😊kenapa?
SEBAB PRODUK SHAKLEE AKAN DILETAK DALAM KOTAK YANG ELOK  DAN CONFIRM TAK KEMEK.. kalau direct terima daripada HQ..

Consultation cara consume dll sepanjang mengamalkan Shaklee
>bila2 masa sahaja boleh direct whatsapp kepada saya untuk consultation sebelum dan selepas pembelian produk Shaklee..

Earn bonus & untung runcit
Ada untung runcit dan dapat bonus jugak..dua2 dapat..
#bisneshujungjari
#2ndgaji
#sishappy
Senang kan  🙂

Walaupun dah sampai rank teratas, process kat atas tu jugak yang  kami dipraktikkan.

Takde istilah labur ribu riban beli stok.
Pastu #silamereput dalam bilik  dan bawah katil.

Kami tak tabur janji bulan bintang,
Yang pasti, kalian tahu apa yang kalian nak. Very specific!
Then kita kejar dan usaha sampai dapat!
Saya akan sentiasa guide #SayaTunjukAjarApaYangSayaBuat

2017 will be an awesome year for Our Team! Together we're stronger!

Nak jana income dengan Shaklee bermentorkan saya? whatsapp saya,
Puan Hidayah Ahmad
www.wasap.com/60165554582

#CVGLeader
#teampearlshaklee

No comments:

Post a Comment