Monday, March 17, 2014

KENAPA ESP SENTIASA ADA DALAM SETIAP SET SHAKLEE???

ESP Shaklee (protein), harga pasaran rm150, 1 canister ada 850 g, tahan selama 1 bulan (maksima 3 scoop sehari)..
HARGA ISTIMEWA ?? BOLEH HUBUNGI SAYA...0165554582
- ESP ialah sejenis protein. Buat ibu berpantang, ESP merupakan hidangan lengkap kerana mengandungi sumber protein dan khasiat-khasiat utama yang ideal seperti yang tubuh kita perlukan.

- ESP membantu memekatkan susu badan kita dimana bayi kita sentiasa kenyang sesudah menyusu dengan kita. Bila kenyang bayi kita pon mudah untuk kita uruskan kerana beliau tidak meragam. Jadi cuti bersalin kita jadi sungguh bermakna kerana walaupun masih dalam berpantang, hidup kita tidak stress menguruskan bayi kita yang sangat happy menyusu dengan kita.

- fungsi ESP yang sangat-sangat best ialah ESP membantu tubuh kita membina dan membaiki tisu-tisu dan sel-sel dalam badan jadi sel yang lebih baik setiap hari. ESP ni sebenarnya memang elok kita amalkan minum pada setiap hari jika kita mahu kulit kita lembut dan beseri seperti kulit bayi. Tapi awas juga ya, jika kita ada fibroid dan cyst kita tak boleh ambil makanan yang berasakan soya ni termasuklah ESP.

- dan lagi satu, just take ESP as replacement meal saja ya, jangan ambil ESP pada masa yang tak sepatutnya kerana ESP ni juga berpotensi untuk menaikkan berat badan anda jika pengambilan ESP diambil pada masa yang tidak sepatutnya. Untuk pengetahuan semua, 1 hidangan ESP ni boleh buatkan kita kenyang sampai 5-8 jam tau, sebab 1 hidangannya bersamaan dengan 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada uric acid dan sangat mdah diserap oleh tubuh badan.

- Bonus untuk ibu yang dalam pantang, ESP ini bantu atasi sembelit juga.

Ya, itulah penerangan tentang produk-produk shaklee yang terdapat dalam set bersalin shaklee ni. Macam mana? Lengkap sangat kan untuk kita dan bayi kita? Anda mahu dapatkan set bersalin ini sekarang, sudah tentu anda boleh dapatkan set bersalin shaklee ini dengan kak kenari. Hubungi SAYA sekarang ya! Dijamin harga yang terbaik untuk anda berserta konsultasi yang berterusan semuanya dalam pakej SAYA.



BERMINAT??? WHATSAPP /MESEJ SAYA NUR HIDAYAH AHMAD
0165554582


Harga pasaran rm150, 
1 canister ada 850 g,
 Tahan selama 1 bulan 
(Maksima 3 scoop sehari)..

No comments:

Post a Comment