Tuesday, March 11, 2014

SET BERPANTANG / PEMBEDAHAN

Hari ni saya nak kongsikan dengan pembaca blog di luar sana tentang Set Berpantang / Pembedahan Shaklee.Pasti anda tertanya-tanya tentang macam mana Set Bersalin Shaklee ni nak ganti peranan jamu dan herba yang biasa digunakan oleh ibu berpantang kan? Saya dulu juga berfikiran yang sama. Akhirnya saya dah tahu rupanya pengambilan herba dan jamu dalam pantang tu juga adlah untuk mendapatkan zat dan vitamin yang penting untuk penyembuhan luka bersalin dan untuk mengecutkan rahim Contohnya : rupa-rupanya dalam proses mengecutkan rahim, Vitamin C adalah memainkan peranan utama kerana ia ada fungi menegang dan mengecutkan tisu. Satu contoh lagi ialah : orang-orang tua pesan kita supaya makan ikan haruan semasa berpantang, rupanya adalah kerana ikan haruan tu kaya denga Zinc. Zinc ini adalah amat perlu untuk penyembuhan luka. Di sini saya ada sediakan special untuk anda, kebaikan setiap satu produk Shaklee dalam Set Bersalin Shaklee.
 


Kebaikan vitamin untuk ibu berpantang dan menyusu menurut pandangan doktor pakar.
Keunikan dan kehebatan SET BERSALIN SHAKLEE ini sebenarnya terletak pada kombinasi yang benar-benar menepati keperluan dalaman dan luaran seorang ibu yang berpantang. Malah para Doktor dan Pakar perubatan turut mengesyorkan ibu-ibu berpantang untuk mengambil vitamin sepanjang proses pemulihan berpantang dan juga selepas pembedahan. Doktor Perunding Pakar Perbidanan dan Sakit Puan, Professor Dr Hamid Arshat yang telah berpengalaman lebih 30 tahun dalam bidang O&G sangat-sangat menggalakkan para ibu mengambil vitamin.  Malah beliau turut memesan secara specific buat ibu yang bersalin untuk mengambil vitamin :  Oleh kerana Doktor Pakar sendiri mengesyorkan pengambilan vitamin sebagai langkah pemulihan dan penjagaan kesihatan terbaik, maka terbuktilah bahawa Set Bersalin Shaklee ini sememangnya Terbaik untuk ibu Berpantang

Jadi di sini special untuk anda kami kongsikan 7 FAQ berkenaan Set Bersalin Shaklee untuk menjimatkan masa anda:

  1. Bila boleh mula makan Set Bersalin? – Lepas bersalin boleh terus makan untuk recharge tenaga dan Banyakkan Susu.
  2. Saya Breastfeed, selamatkah produk ini? Sangat selamat malah membantu menurunkan jaundice bayi.
  3. Sesuaikah Untuk Ibu Bersalin Pembedahan – Set Bersalin ini sangat BAIK untuk ibu bersalin secara pembedahan apatah lagi normal.
  4. Harga Set Bersalin Shaklee - Hanya RM150 sebulan. Baca detail Harga Set Bersalin Shaklee
  5. Boleh beli dengan harga Ahli atau Diskaun? Boleh, hubungi SAYA, NUR HIDAYAH AHMAD 0165554582 untuk Harga Diskaun.
  6. Perlukah ambil Jamu atau Herba Berpantang lain? Tak Perlu dan membazir kalau ambil. Set Bersalin ini 100% lengkap memenuhi keperluan ibu berpantang untuk pulih, slim, dan banyakkan susu. 
  7. Cara Makan Set Bersalin Shaklee – Ada disediakan bersama-sama packaging Set 
    Bersalin.




    Untuk pertanyaan boleh whatsapp :Nur Hidayah Ahmad0165554582

No comments:

Post a Comment