Sunday, March 2, 2014

HOTTEST SELLING- GABUNGAN MANTAP ESP-

SET GABUNGAN MANTAP ESP!!!!!!!!
1.GABUNGAN ESP + VITA E COMPLEX !
Tujuan : Kulit Cantik
Gabungan ini merupakan gabungan yang paling laris bagi customer saya. Sebab jimat dan tahan sehingga 4 bulan  ! memang terbaik. ESP dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP ! * Ibu hamil 1st trimester tidak digalakkan ambil Vitamin E ya!!!

2.GABUNGAN ESP DAN OMEGA GUARD!
Tujuan : Mengurangkan Risiko Keguguran dan Kuatkan DHA
Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi. Insyallah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.

3.GABUNGAN ESP DAN VITALEA
 Tujuan : Kesihatan Optimum
Gabungan mantap untuk kesihatan paling optimum bagi lelaki dan wanita.Vitalea mengandungi 24 minerals penting untuk pertumbuhan sihat sel - sel dalam badan.Manakala ESP membantu penyerapan multivitamin dengan cekap.

4.GABUNGAN ESP DAN LECHITIN
Tujuan: Kurus Lecithin adalah sebagai pengimulsi lemak. Anda makan, Lecithin bertindak menghancurkan lemak dalam tubuh. Dengan bantuan ESP, tubuh akan sentiasa rasa kenyang dengan lebih lama. Maka, kadar pengambilan nasi dapat dikurangkan.

  5.GABUNGAN ESP DAN ALFALFA


 Tujuan: Memperbanyakkan susu badan, kuatkan rahim
Penerangan: Alfalfa merupakan tumbuhan kecil yang mempunyai beribu khasiat. Gabungan ESP dan Alfalfa sangat membantu untuk menghasilkan susu badan yang banyak. Disamping itu, bagi mereka yang keguguran, disarankan mengambil set asas ini untuk menguatkan rahim.

6
6.GABUNGAN ESP DAN GLA

Tujuan: ikhtiar untuk hamil. Kulit cantik.  Penerangan: Menstabilkan hormon. Mewujudkan kitaran haid yang teratur dan memudahkan perancangan untuk hamil. Di samping itu, ia amat sesuai untuk mengecutkan cyst.
  7.ESP + Ostematrix
Tujuan: Kurangkan jaundis bagi bayi yang menyusu badan. Hilangkan sakit kepala.
Penerangan: Bekalan kalsium yang mencukupi membantu masalah sakit badan. Di samping dapat menurunkan kadar jaundis pada bayi yang menyusukan anak. Juga, mencegah sembelit bagi ibu lepas bersalin.
8. ESP + Zinc Complex
Tujuan: Menyembuhkan luka bersalin dengan lebih berkesan
Penerangan: Zinc bertindak bagai ikan haruan, mempercepatkan penyembuhan luka bersalin. Gabungan ESP yang mempercepatkan kadar pertumbuhan sel badan memberi sokongan tambahan kepada badan untuk menyembuhkan luka dengan segera.

9. ESP + Performance Drink
Tujuan: Tenaga berpanjangan
Penerangan: Sering keletihan akibat tekanan kerja? sukan? PD mengekalkan bendalir dalam badan supaya tidak haus dan cergas sepanjang hari.



JOM PM SAYA 

PROMOTION ESP MAC 2014
NUR HIDAYAH AHMAD
WHASAPP 0165554582  





No comments:

Post a Comment