Tuesday, February 18, 2014

SET KURUS SHAKLEE

Set Slimming Shaklee Budget ini mengandandungi Lecithin Shaklee dan Herb-lax Shaklee dan Alfalfa Shaklee. Ketiga-tiganya adalah hot item dalam mengurangkan berat badan dengan harga budget. Set Slimming Shaklee Budget adalah berdasarkan konsep ‘pecah’ dan ‘buang’.
Fungsi Lecithin Shaklee :



-sebagai pengemulsi lemak dalam darah.
-ia akan membakar lemak dengan lebih cepat sekiranya disertakan dengan senaman.
-pelarut kolesterol dan lemak-lemak lain. Ia membantu mencegah penyakit-penyakit merbahaya seperti stroke dan penyakit jantung.
Setakat ini, semua pelanggan Ohvitamin yang telah mencuba Lecithin Shaklee tidak akan teragak-agak untuk membelinya lagi selepas kehabisan stok. Ia sememangnya terkenal dalam pengurangan berat badan menggunakan Set Slimming Shaklee.
Ia juga memerlukan pelengkap, iaitu Herb-lax Shaklee.



Fungsi Herb-Lax Shaklee
-melegakan sembelit
- meningkatkan proses pencernaan
- ia membantu dalam proses pembuangan lemak yang telah ‘dipecahkan’ oleh Lecithin tadi.
Betapa larisnya Herb-lax Shaklee ini sehingga pernah kehabisan stok untuk beberapa tempoh bagi pasaran Malaysia. Mereka yang menghadapi masalah sembelit yang kronik sangat sesuai mengambil Herb-lax Shaklee.
Fungsi Alfalfa Shaklee



  • Memperbanyakkan penghasilan susu dan pelbagai khasiat untuk wanita.

    1. Mencuci hati darah dan usus - Ia adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
    2. Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan  ulat air (athlete's foot) dengan berkesan.
    3. Baik untuk patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran, penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
    4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kajian klinikal membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
    5. Melawan tumor - Untuk mengalkalikan badan, dengan membaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
    6. Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit.
    7. Mencegah / merawat atritis - Melegakan kesakitan


    1) Set Slimming Shaklee tidak memaksa anda menahan lapar dan minum produknya sebagai makanan gantian. Ia cuma memerlukan anda untuk mengawal pemakanan anda. Tidak mungkin anda mahu kurus dengan makan 3 pinggan nasi semasa makan tengahari bukan?
    2) Set Slimming Shaklee budget adalah set mampu milik untuk semua. Hubungi segera untuk mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkannya pada harga dibawah RM100!
    3) Set Slimming Shaklee adalah disertakan dengan konsultasi dan panduan.

    Jom Dapatkan Set Kurus Dengan Saya !!!
    Nur Hidayah Ahmad
    SID : 917424
    Whatsapp /SMS : 0165554582

    No comments:

    Post a Comment