Thursday, December 1, 2016

Apa itu Vivix Shaklee

Apakah itu Vivix?

Vivix™ adalah peneraju supplemen pengaktifan gen anti-penuaan yang dibangunkan oleh saintis daripada syarikat nutrisi semulajadi nombor 1 Amerika dunia. Formula ini adalah berdasarkan kajian oleh Saintis Harvard, Dr. David Sinclair. Sains Shaklee membuat pelaburan selama 3 tahun dan lebih daripada satu juta dolar untuk mencipta supplemen unik ini.

Setiap hidangan Vivix™ membekalkan 100mg ultra tulen trans-resveratrol - satu bentuk resveratrol yang sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia dan juga 1,200mg ekstrak yang sangat pekat daripada kulit dan biji buah anggur muscadine.

Hanya satu sudu kecil Vivix™ membekalkan jumlah manfaat kesihatan yang hampir sama dengan resveratrol yang dijumpai di dalam 100 gelas jus anggur merah. Bekalan 30hari Vivix™ memberikan anda manfaat 3,000 gelas jus buah anggur dengan jaminan TANPA ALKOHOL!

Oleh kerana sesetengah penyakit yang terjadi adalah keranat faktor usia yang disebabkan oleh kerosakan sel akibat radikal bebas, Shaklee boleh memberikan manfaat kepada

√ Pesakit kanser – seperti barah payudara, serviks, prostat, paru-paru
√ Post-pembedahan
√ Penuaan kulit - kedutan, kekeringan, kendur, tompok hitam
√ Penuaan rambut - uban
√ Penyakit jantung
√ Kegagalan renal
√ Diabetes
√ Hypertension
√ Kolesterol
√ Berhenti merokok
√ Varicose vein
√ Alzheimer
√ Systemic Lupus Erythomosus (SLE)
√ Masalah mata & penglihatan - seperti macular degenaration, cataract, glaucoma, diabetic retinopathy, visual acuity
√ Strok - major & minor > seperti Bell's palsy
√ Kerosakan Arteriovenous

#VivixShakleeNo1
#VivixShaklee

No comments:

Post a Comment