Saturday, December 24, 2016

Follow Up Shaklee

Follow Up

Biasanya seminggu atau 2 minggu selepas customer beli suplement, saya akan follow up dan bertanyakan tentang perubahan beliau..

Apa yang dirasai..

Pernah sekali..
Dah lama sangat tak follow up..
Tup2 customer pulak yang whatsapp saya dah bertanyakan saya mengenai set yang nak di ambil..

Ramai jugak customer saya adalah di kalangan kawan kawan supportive saya..

Biasanya diorang akan tanya direct..
Sesi consultation direct face to face gittu..

Takut - takut ada healing creasis..so senang nak consult💋

Itulah bezanya kita beli suplemen dengan ManusiA bukan dengan ROBOT..

Apa maksud beli dengan ROBOT?

Beli kat Kedai11 ke..
kat Kedai K-Shoppe ke..

Tak kan kita beli seluar kat Mydin nak potong kat Aeon kan..😯😯
Tapi dengan saya boleh je lah..
Asalkan kita sama2 nak menimba ilmu baru dan saling tolong menolong..
Kepada yang dah lama tak cntact saya..boleh la contact..
No phone kawan lama banyak yang hilang sebab phone format..

Kadang2 terlupa jugak nak follow up..
Lepas ni kena lebih consistent
Azam tahun baru ni..

Customer lama,baru dan bakal boleh whatsapp
Puan Hidayah
0165554582

#liveamazing
#landmarkstudy
#bed57
#task57
#shakleeeffect
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment