Thursday, December 1, 2016

Kisah Collagen Shaklee

Assalamualaikum kesayangan. Harini saya nak share pasal COLLAGEN POWDER SHAKLEE 😉😉
.
.
1.Collagen Shaklee ini dihasilkan daripada apa?
.
🌸 Bahan utamanya ialah sisik ikan merah dari laut dalam. Fungsinya adalah untuk menyokong pembentukan tisu penyambung. Ia juga ditambah dengan 7 bahan aktif iaitu ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B meningkatkan keberkesanan collagen dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran.
.
.
2. Mengapa Sisik Ikan Merah Laut Dalam ?
.
🌸 Ikan merah laut dalam hidup pada paras 5000m dibawah laut. Sisiknya lebih tahan kepada tekanan air yang jauh di dasar laut berbanding ikan biasa. Tambahan pula ia jauh dari pencemaran dan sisa toksik. Jadi kolagen yang dihasilkan dari sisik ikan merah sudah tentulah lebih tahan lasak dan berkualiti tinggi.
.
.
3. Apakah Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder ?
.
🌸 Selain daripada kelebihan collagen Shaklee yang tahan lasak, kebaikan lain ialah molekul collagen juga ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton sahaja dan mudah diserap oleh badan berbanding kolagen biasa yang beratnya 300,000 Dalton yang sekaligus menyukarkan penyerapan oleh tubuh. Bila mudah diserap, maknanya kesannya juga maksimum. Ada yang mengadu, dia dah makan kolagen jenama lain tapi tak nampak kesan. Mengapa? Sebab kolagen yang biasa , molekulnya besar dan tidak dapat diserap dengan sempurna. Akhirnya di buang saja. Rugikan ?
.
.
Collagen Shaklee juga membekalkan 4000mg “kolagen proprietary” menjadikan kolagen Shaklee jauh lebih unggul dan terbukti berkesan dalam tempoh yang singkat. 👍👍
.
.
Nak tahu lebih lanjut mengenai collagen terbaik? Jom pm/wsp saya untuk harga terbaik. 😉

016 555 45 82

Puan Hidayah

#shakleeterbaik #energysoyprotein #vivixshaklee #espshaklee #vitamineshaklee #vitamincshaklee #vitacplusshaklee #vitacplus #setslimmingshaklee #setkecantikanshaklee #nakkurus #nakcantik #vivixterbaik #setawetmuda #collagenpowdershaklee #collagen #collagenpowder

No comments:

Post a Comment