Wednesday, November 1, 2017

SUPLEMEN UNTUK IBU BEKERJAYA DAN SURIRUMAH

SUPLEMEN UNTUK WAOM /WAHM


Ibu bekerjaya menuntut banyak pengeluaran tenaga.
Sejak bangun pagi, menguruskan anak, menyediakan sarapan, menghantar anak ke sekolah, ke pejabat untuk bekerja. Memang sangat perlukan tenaga.

Itu belum waktu petang, mengambil anak dari sekolah,pusat jagaan, mengharungi kesesakan lalulintas, sampai dirumah, perlu menyediakan makan malam untuk keluarga.

Fuhhh.....
Sangat banyak , peranan ibu khasnya yang bekerjaya.

Ramai juga diantara mereka yang menghubungi saya dan mengadu penat, lesu, kerap sakit khasnya selsema.

Apa yang saya boleh kongsikan sebenarnya semua ibu mampu untuk melakukan semua tugasan, namun perlu menjaga pemakanan mereka. Bukan saja pemakanan yang lengkap dan seimbang, namun rehat yang cukup pun perlu. Tapi mana mungkin seorang ibu akan dapat tidur yang lena bukan.

Saya juga sebagai sseorang ibu yang bekerja memang saya sendiri akui perlukan suplemen untuk membantu diri saya agar tidak mudah penat. agar saya sentiasa cergas dah ketahanan tubuh kekal kuat.
 Related image 

Apa Suplemen Yang Sesuai Untuk Ibu Bekerja

Apa yang saya amalkan dan saya syorkan adalah pengambilan protien lengkap yang cukup. Protien ini adalah untuk membekalkan tubuh untuk kekal bertenaga, dan memenuhi mana-mana kekurangan protien dalam badan. Protien sangat penting pada tubuh untuk menjamin kesihatan seseorang.

Multivitamin/ Vitalea juga salah satu yang wajib bagi saya kerana ia membekalkan vitamin dan mineral yang lengkap untuk tubuh.

Vitamin B Complex Shaklee
B Complex adalah sangat penting kerana ia bertugas untuk menukarkan makanan kepada tenaga.
Ia juga menjaga sel darah merah yang sihat. Sangat bagus untuk saraf, meredakan sakit kepala, tekanan dan kemurungan.

Calsium/ Ostematrix Shaklee
Ini sangat penting pada saya, kerana saya jamin tak semua orang boleh memenuhi keperluan kalsiumnya bukan?Adakah dalam sehari anda dapat minum susu dengan cukup yang mengandungi 1000mg kalsium sehari? Tak ramai yang mampu. Oleh itu sebagai alternatif untuk menampung saya mengambil kalsium tablet. Bukan saja untuk kesihatan tulang, tapi juga membantu untuk mendapat tidur yang lena dan berkualiti. Ia juga mencegah sembelit, juga yang paling saya suka membantu mengurangkan masalah migrain.Serius saya dah amalkan 5 tahun, dan memang setiap pagi bila bangun tidur memang segar badan, tidak lagi sakit badan.


Image result for TESTIMONIAL SUPLEMEN IBU BEKERJAYA

BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN SUPLEMEN INI??

BOLEH CLICK E SELL DI BAWAH :-)

Image result for ESELL SHAKLEE IMAGE
  ATAU HUBUNGI SAYA

PUAN NUR HIDAYAH AHMAD
www.wasap.my/60165554582shaklee
FB: Nur Hidayah Ahmad
IG : vitamin.hidayah4582

No comments:

Post a Comment