Friday, February 9, 2018

AZAM TAHUN BARU 2018 YANG GEMILANG



Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru 2018 semua FBians!!!!

Semua dah ada azam tahun baru? Semestinya adakan...Jangan lupa azam untuk kerohanian kita juga sangat sangat penting dalam kehidupan seharian kita..

Jom kita mulakan pagi ni dengan AlMathurat dan doakan supaya kehidupan kita sehari2 bersama keluarga sentiasa aman dan positif.

Kita sentiasa menjadikan kejayaan sahabat dan orang terdekat kita sebagai sumber inspirasikan..Kita juga sentiasa mendoakan mereka dan kita juga supaya terus berjaya dalam mencapai impian hidup dan membantu orang merealisasikan impian mereka..Tak kisah dalam bidang bisnes atau apa sahaja..macam saya..dalam bidang bisnes Shaklee atau dunia pendidikan saya yang sentiasa dikelilingi pelajar pelajar saya!

Dalam bidang bisnes Shaklee saya sentiasa memberikan motivasi kepada downlines  tersayang saya supaya jangan sesekali putus asa.Kegagalan yang paling besar adalah ' Give Up'!!

Kita semua diberi masa yang sama dan Allah SWT sentiasa melihat usaha kita..

Sewaktu kecil,kita tak pernah mengalah untuk belajar berjalan..jatuh..bangun..jatuh..bangun.. sehinggalah sekarang kita dah boleh berjalan..Tak kan lah..bila kita dewasa..kita cepat nak mengalah..kan??

Kita juga sebenarnya,bagus lagi kita bersaing dengan diri sendiri dan jadikan rakan  rakan kita yang berjaya sebagai idola atau sumber inspirasi untuk kita berjaya. Jangan rasa rendah diri kalau kita tak boleh nak kejar dia.

Put our own target or benchmark untuk kita achieve setiap bulan and then break our own record. Make sure progress tu kena lah ada jangan statik sama jer setiap bulan. .😂😂

Tanpa kita sedar, sebenarnya ada orang lain yang jadikan kita sebagai rakan lumba atau sumber inspirasi dalam diam untuk dia berjaya 😊.

Tanpa kita sedar bila kita menginspirasikan orang,kita sendiri akan terinspirasi!!

#tsunamishaklee
#hi5geng
#tsunamishaklee2018






HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT BISNES SHAKLEE

No comments:

Post a Comment