Sunday, July 6, 2014

VIVIX SHAKLEE

Salam dalam entri kali ni, saya akan bercerita mengenai sirup shaklee yang paling hebat..dengan Izin Allah..iaitu Vivix Shaklee..Bulan lepas, Jun sahaja..2 botol vivix sudah dibeli oleh pelanggan saya..Pelanggan pertama adalah kawan sekerja saya yang mempunyai keturunan diabetis..jadi beliau mngambil vivix untuk mengelakkan terkena diabetis.Pelanggan kedua adalah adik saya sendiri yang telah terkena stroke sejak 14 tahun yang lalu..Hanya dengan kuasa Allah yang membolehkan beliau pulih...Saya akan memantau cara minum vivix ini kepada pelanggan 2 saya. Selepas ini saya akan ceritakan pula testimonial nya..


Antara keistimewaan vivix yang saya perhatikan di sini adalah
Antara keistimewaan vivix yang saya perhatikan di sini
antara testimonial


No comments:

Post a Comment