Wednesday, January 10, 2018

3 Panduan Memulakan Perniagaan Shaklee

  3 Panduan Memulakan Perniagaan Shaklee


Online bisnes adalah sistem perniagaan zaman kini. Dari ikan kering sampaikan ke rumah, semua ada dalam online bisnes.
 
Berikut adalah 3 Cara atau Panduan Memulakan  Online Bisnes Yang Paling Mudah

1-Tak Payah Nak Buat Produk Sendiri, Guna Je Produk Yang Dah Ada
 
Nak buat produk sendiri?? Modal memang besar. Jadi apa alternatif yang kita ada adalah jual produk orang lain. Tapi haruslah pilih produk yang jenama memang kukuh. Dan produk yang berkesan. Kenapa ye...kita perlu jenama yang kukuh? Antara sebabnya adalah jenama atau 'branding' memberi 'first impression' kepada bakal pelanggan. Contohnya,  jenama Coach, bila dengar pun anda akan rasa hebat, dari jenama Cikidot. Sudahlah tak pernah dengar, bertambah tak yakinlah bakal pelanggan nak beli.

Kalau Suplemen pulak, antara produk yang memang sudah ada nama dan produknya yang berkesan adalah Shaklee dan juga Amway.Tapi saya memilih untuk menjalankan bisnes bersama Shaklee. Sudah berada di pasaran dunia sejak 103 tahun yang lalu, dan di Malaysia pula lebih dari 50 tahun. Kukuh bukan? Dan jika produknya tidak berkesan, sudah lama Shaklee gulung tikar. 
 
Tapi ternyata, Shaklee makin menjadi fenomena dan kegilaan ramai. Menurut Mr. Roget Barneet CEO Shaklee Corp (merangkap owner jenama Burberry) pasaran di Malaysia masih luas, hanya 1% yang telah dikuasai dan ada lagi 99% pasaran baru, yang masih belum disentuh. Keputusan ada  di tangan anda..samaada nak buat bisnes ataupun tak.

2-Fikirkan Untung

Untung di awal mula bisnes online tidak perlulah besar. Tapi, asalkan ianya konsisten bertambah, ia adalah petanda yang baik. Consistency is directly propotional to Success!!!!!

Bayangkan jika anda usaha sikit pun sudah dapat untung, apatah lagi kalau anda gandakan usaha. Maka berganda-gandalah keuntungan.Anda mungkin akan dapat untung lagi besar kalau anda berusaha lagi hebat daripada saya sendiri dan bonus yang akan anda dapat lagi banyak dari saya..

dapat duit secara online, peluang perniagaan online, jadi ahli shaklee, cara mudah cari duit, jana pendapatan tanpa modal, peluang kerja di rumah, kerja sampingan dari rumah, kelebihan menjadi ahli shaklee, daftar shaklee, daftar shaklee online, cara daftar ahli shaklee


3-Modal Bisnes Yang Sangat Rendah Dengan Hanya RM 69 ataupun RM 80 ( termasuk kos postage )
 
Tak perlu ambil risiko buat pinjaman bank sebab nak berniaga. Kita mulakan dengan apa yang kita mampu.
Atau anda boleh mula bisnes Shaklee dengan join keahlian seumur hidup dengan hanya RM69. Dan tiada lagi tambahan modal yang diperlukan. Bila customer pesan barang dan buat bayaran, barulah anda beli dengan gunakan sistem online sahaja!!!!Syokkan bila bisnes tanpa modal tapi pulangan lumayan.

Tapi..ilmu kena lah ada..dalam shaklee pun banyak kita adakan kelas coaching secara online..senang..tak perlu kesana ke mari nak ilmu..ilmu pun dapat..tak payah bayar mahal2.

Jika anda berminat mahu mulakan perniagaan Shaklee ni, saya boleh ajarkan..

http://www.wasap.my/60165554582

 Klik icon di atas untuk contact saya secara online>>

Puan Nur Hidayah Ahmad
0165554582
SID : 917424
 
Segala rahsia dan teknik pemasaran online Shaklee akan didedahkan jika anda bersama-sama dengan kumpulan saya. Cepat sebelum anda terlambat!

No comments:

Post a Comment