Wednesday, January 10, 2018

Bagaimana Menjana Pendapatan Dengan Shaklee



Memang tak dinafikan kehidupan sekarang memang mencabar lebih - lebih lagi kalau yang hidup di bandaraya metropolitan macam KL kan?? Semua benda nak guna duit..nak bawak anak anak main pun perlukan duit..


Kalau setakat seisi keluarga berpendapatan 5 ke 6 ribu tu memang sekadar cukup makan sahaja. Nak kata selesa pun tak jugak. Nak kata susah pun tak jugak. Dapat gaji je memang habis membayar segala keperluan yang wajib dibayar setiap bulan. Nak simpan duit pun tak boleh. Itu pon nasib baik kalau takda berlakunya kecemasan seperti anak sakit demam, kereta rosak atau ada hal mustahak di kampung. Memang kadang-kadang tu stress menikam jiwa dibuatnya. Tak syoooknyaaa....


Memang satu usaha perlu dibuat.Semua benda online sekarang, so apa salahnya kalau kita juga menjadi salah seorang dari peniaga online.Daripada saja2 duk pegang handphone, at least kita boleh dapat income pula dengan handphone.Bestkan...


Siapa 2 pun boleh buat bisnes ni..Ilmu perlu dicari..


Mesti nak tahukan kenapa saya pilih Shaklee? Kenapa saya sangat mencintai bisnes Shaklee ini? Nak tahu bagaimana menjana pendapatan dengan Shaklee? Jemput baca entri ini sampai habis (",)


1.Tidak perlu keluar mencari customer, customer yang akan cari kita ye...cuma kena ada phone dan laptop untuk buat blog..atau pun tak perlu laptop pun tak apa..boleh buat vlog..panjang pulak ceritanya kan...


Saya memang suka menjual dan cari ilmu untuk meniaga suplemen..Rasa rugi sangat tak buat sebab buyer memang banyak di luar sana..kawan kawan se tempat kerj apun mengamalkan suplemen juga..So, tugas kita sharing ilmu nutrisi dan share kebaiakn dan sambil tu boleh buat blog dan share kebaikan di Facebook dan Ig atau boleh buat utube..Saya percaya anda juga mampu melakukannya.Semua zaman online sekarang, kan..


2. Masa yang fleksibel dan sistem yang mudah.





Bagi yang tercari-cari bisnes untuk dilakukan daripada rumah sambil-sambil menjaga anak dan suami, maka Shaklee adalah jawapannya. Untuk membuat sales di internet kita tidak perlu duduk di hadapan laptop 24 jam. Mungkin kita cuma perlukan 1 jam untuk update blog dan facebook atau share di IG.Rangka pelan bisnes anda sendiri. Sistem semua online..tak perlu keluar untuk pos barang pun..semua shaklee yang buat..


3. Tidak perlu menyimpan stok

Memang percaya kan? Cara menjual barang di Shaklee senang sahaja. Cuma perlu rasai dan kongsi pengalaman anda. Apabila mendapat pesanan dari pelanggan saya cuma perlu log on shaklee2u.com.my dan biarkan mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan saya. Mudahkan? Kalau anda sedang bercuti-cuti di kampung atau di oversea sekali pun anda masih boleh membuat perniagaan anda ini!


Saya pernah juga terjebak dalam MLM yang kena simpan stock dan akhirnya stock terkubur bawah meja di opis sahaja..sedihkan..RM3K kot..tapi tu syarikat lain..bukan shaklee..


4.Siapa yang berusaha lebih dia yang akan berjaya

Cara konvesional MLM yang lapuk sudah lama dipinggirkan. Semuanya berasaskan online. Anda juga akan diserap ke group online untuk mendapatkan tips dan coaching dari leader. Shaklee bukan skim cepat kaya atau pun MLM yang hanya menjaja marketing plan sahaja. Kekuatan Shaklee adalah produknya. Kalau anda menyertai saya pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan saya, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada saya.saya pun pernah kena di mana downlines saya yang dapat bonus lebih dari saya sendiri.. Dan sekiranya anda lebih rajin daripada saya, maka anda juga boleh naik pangkat lebih cepat daripada saya.Serius tak tipuu.. Pendek kata, Shaklee bukan bisnes 'siapa banyak kaki dia banyak duit' tetapi Shaklee adalah bisnes yang sangat adil 'siapa paling rajin dia banyak duit'.


Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan dah 103 tahun suda....

Istimewanya Shaklee adalah kerana kekuatan produknya. Bagi saya, sekiranya mahu menjual sesuatu produk kita kena pastikan produk itu berkualiti dan selamat. Produk yang berkualiti akan meraih kepercayaan daripada pengguna. Kepercayaanlah yang akan membina nama kita dalam dunia perniagaan dan akan berlakunya pembelian berulang. Kita juga berasa puas dan seronok apabila dapat menggembirakan orang lain dengan produk yang berkualiti dan selamat.





Hanya Bermula dengan modal serendah RM69 tanpa pos atau RM 80 dengan postage, ataupun tanpa modal langsung denagn pembelian RM 700++ dan dapat bonus RM 25 ke atas...


Mesti ramai yang tertanya-tanya bagaimana mahu menyertai Shaklee.



Caranya senang sahaja.


Hubungi saya untuk menyertai keluarga #teampearlshaklee di bawah naungan group celikvitamingroup dan ireach.


Saya akan uruskan proses pendaftaran dengan mengisi borang keahlian anda.
Bayar yuran keahlian sebanyak RM69 (Sila tambah RM10.60 untuk kos pengeposan)
Atau pun membeli produk Shaklee bernilai RM700+++ dan anda mendapat keahlian secara percuma an bonus RM 25.




Banyak lagi sebenarnya cerita best mengenai bisness Shaklee ni.




Jom menjana pendapatan dengan Shaklee.


Sebarang pertanyaan dan pendaftaran keahlian Shaklee boleh hubungi saya di:

Nur Hidayah Ahmad
SID :  917424
Klik pautan ini untuk berhubung dengan saya ok...016554582










♥ sms/whatsApp: http://www.wasap/60165554582wasap.my/60165554582

No comments:

Post a Comment