Saturday, February 11, 2017

Bisnes Mudah Dan Senang

Ramai yang tanya..apa yang best sangat ber Shaklee ini..jawapan saya satu je..

Flexible

Dengan kerja hakiki saya..rasanya agak sukar untuk saya berbisnes yang lain yang memerlukan saya keluar ke sana ke mari untuk berjumpa customer..tapi dengan Shaklee..tidak..sekali sekala sahaja saya hanya COD di tempat yang dekat dengan rumah sahaja.Itu pun di waktu malam sambil2 keluar makan bersama anak dan suami..

Yang lainnya..banyak saya online sahaja..
Customer buat payment..click2 dapat  barang..Mudahkan..

Sekarang semua di hujung jari gittu..

Lagipun dengan Shaklee saya tak payah fikir nak buka booth untuk tingkatkan sale saya..
Just iklankan di FB,Blog dan Instagram sahaja..
Yang penting kena consistent sharing..
Bukan sekali share terus ada yang DM kita nak suplemen tau..

Macam mana nak consistent sharing?
Haa..boleh buat install apps buffer atau hootsuite untuk set kan time sharing atau iklan kita di FB atau IG..
Tak payah la kita 12 jam pegang phone..😁😁

#tsunamishaklee
#liveamazing
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#task43

Nak join boleh contact:

😍Puan Hidayah Ahmad
📲016 555 45 82

No comments:

Post a Comment