Saturday, February 25, 2017

Resepi Energy Soy Protein Shaklee

6 RAHSIA KEBAIKAN ESP SHAKLEE YANG RAMAI ORANG TAK TAHU😋😋

Assalamualaikum !

Saya sendiri memang suka sangat-sangat dengan ESP ni sampai rasa nak wajibkan semua orang cuba and consume ESP Shaklee. HAHA...
HA..lepas ni saya akan Shaklee kan semuanya..

ESP ni merupakan minuman multipurpose.Kalau kereta kita kata MPV...Ha..kalau ESP ni saya panggil MPD.Kenapa saya cakap ia MPD
( Multi Purpose Drink ) ?

KEBAIKAN ESP SHAKLEE
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

1) Kecantikan kulit - ESP membantu untuk perbaharui sel kulit yang rosak, membina kollagen, mencerah dan menggebukan kulit.
ESP membantu untuk mengecilkan pori di wajah dan juga memudarkan jeragat.

3 minggu sahaja pengambilan ESP + VITAMIN C dah berjaya mendapatkan kulit cerah dengan jayanya !

2) Membekalkan tenaga - ESP membantu as energy booster, sesuai untuk semua yang bekerja, student dan tak lupa suri rumah yang perlukan tenaga ekstra untuk menguruskan rumah.

3) Slimming - ESP merupakan instant protein yang 'cholestrol-free', rendah lemak dan paling penting kaya dengan vitamin.

4) Kenyang lebih lama - ESP membantu untuk buat kita rasa kenyang lebih lama sambil mengawal selera makan. Untuk mereka yang nak kurus penting untuk minum ESP.

5) Banyakkan susu badan - Untuk ibu yang direct breastfeeding ESP sangat membantu untuk meriahkan susu badan + memekatkan susu. Jadinya anak cepat kenyang dan takkan bangun malam terlalu kerap untuk menyusu.

6) Awet muda - Pengambilan secara konsisten akan buat kulit tampak muda disebabkan protein berfungsi untuk memperbaharui sel kulit, menguatkan kuku, rambut dan sekaligus memelihara organ dalaman kita.

PERLU KE KITA AMALKAN PROTEIN ?

Yes sangat perlu dan sangat penting. Protein ni asas kepada badan kita. Bila badan kurang protein, pembentukan sel tak kan sempurna, Tissue badan rosak, seterusnya organ badan pun akan affected.

Macam tu jugak dengan protein. Bila badan dapat protein yang cukup, makanya terjagalah setiap organ yang ada dalam badan kita. Bila semua organ berfungsi baik, risiko terkena kanser pun sangat rendah !

RESEPI ESP
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Kalau nak tahu ESP ni sangat special sebabnya kita boleh buat macam-macam resepi dengan ESP. Yang paling common campurkan ESP dengan milo.

Tapi bukan caffein ye. jangan pernah cuba-cuba campurkan ESP dengan kopi atau nescafe. Ni nis share sikit resepi ESP yang paling mudah dan marvelous.

ESP + MARIGOLD PEEL FRESH

ESP + ANY FLAVOURED DRINK

ESP + FRESH MILK. Memang rasa pekat berkrim sangat. Kalau campur dengan fresh milk dah tak perlu tambah air kosong ye.

Bila rajin boleh cuba ESP buat smoothies. Memang marvelous sangat. Campurkan dengan local fruit macam mangga atau betik.

Untuk ibu yang menyusukan, Boleh campur ESP + BADAM + KURMA untuk memeriahkan lagi susu badan.

ESP ni boleh dicampur dengan ais untuk rasa sedap yang lebih dramatik gitu. Untuk ibu yang berpantang jangan gatal tambah ais dalam ESP ye.  Minum suam tanpa ais pun sedap.

Okay macam mana nak dapatkan ESP ni ?

Boleh contact saya

😍Puan Nur Hidayah Ahmad

😍016 555 45 82

😍Postage Seluruh Malaysia💖

#tsunamishaklee
#liveamazing
#landmarkstudy
#taskshaklee

Kasmaliza Othman Nageswary Loganathan Norsarina Amran Mimi Erliana Mimi Erlieza

No comments:

Post a Comment