Friday, February 3, 2017

Manfaat Harga Ahli Shaklee

Aslkm semua..
Selamat pagi..
Wah😍😍😍😍
Kalau tgk friendlist dalam FB ni rata ratanya berbisneskan..tak kisah la..income geli2 ke..income gatal2 ke...😂😂

Jadi macamana caranya kita nak memaksimumkan keuntungan jualan kita..Macam saya berbisnes Shaklee, saya biasanya akan tawarkan untuk jadi ahli kepada semua customer saya..

Sebab apa?

Sebab nya, kalau jadi ahl customer akan dapat harga ahli dan dapat collect personal point ( puv)

Point tu tak masuk dalam personal point saya.

Baguskan, Shaklee ni..

Kalau tidak jadi ahli, untung runcit produk nanti saya yang dapat tau...😅😅

So, untuk memaksimakan keuntungan semua..kita galakkan customer jadi ahli..

Dapat jimat 15%-20%..

Lagipun Shaklee memang dah tetapkan harga runcit..Jadi setiap customer yang nak beli suplemen, memang dah ditetapkan harga..tak boleh nak jual lebih dari harga atau kurang dari harga sebenar..

Win win situation gittu..

Lagipun suplemen adalah makanan tambahan untuk kesihatan..
Sakit ke sihat ke..kita tetap makan suplemen..jadi..apa tunggu lagi.. Jom💖💖💖

Yuran keahlian?
RM 70 sahaja..

Jom..kita maksimumkan keuntungan..lagi2 zaman sekarang ni..
Kita kena bijak memilih..

#tsunamishaklee
#liveamazing
#landmarkstudy
#task35
#shakleeeffect

👠Puan Hidayah
📱016 555 45 82
📮Postage : Seluruh Malaysia
🚕COD :Sekitar Ipoh,Gopeng,Kampar,Meru.

No comments:

Post a Comment