Wednesday, February 8, 2017

MLM Terbaik

Masa mula mula saya aktif berbisnes Shaklee, saya memang bergerak sendiri sahaja..share kebaikan produk pun sorang-sorang saja..sambil bagi flyers kat orang-orang di sekeliling..Bonus masa mula-mula tu, cuma dua angka je lah..
Tak faham sangat pun konsep berbisnes..main redah aje..

Blog pun ada buat..masa mula2 berblog memang sangat rajin update blog, then bila orang yang tak kenal contact kita nak beli suplemen Shaklee memang teruja sangat..

Then fikir2..tak kan lah nak buat sorang-sorang..rasa cam tamak haloba pulak, dapat untung sorang- sorang..kemudian mulalah saya kembangkan team saya...

Sekarang, team saya ada dah hampir 20 orang.Belum lagi dari setiap negeri..😂😂
Tapi apa yang saya salute kat Shaklee adalah..walaupun MLM, tapi Shaklee bukanlah Head Hunters Bisnes..

Saya memang pernah masuk satu MLM masa telah tengah berShaklee jugak..terjebak dengan janji manis leaders..
Last2 produk tu ada lagi bawah meja kat opis saya..dah dah expired dah pun..
Rugi sangat masa tu..Dan masa tu mulalah berfikir, memang bisnes MLM lain berbeza sangat dengan Shaklee..bisnes yang saya masuk tu kena cari orang untuk kembangkan bisnes bawah kita..pasang sampai berkaki kaki dan perlukan modal yang besar..sampai ada yang korek duit TH tau..

Seronok bila kita sama- sama berusaha ke arah kehidupan yang lebih baik bila dah ber Shaklee ni..modal ciput dua angka..tapi bulan bulan boleh masuk sampai 4 angka..
Bukan duk goyang kaki masuk income tau..kena kerja la..

NAK BER SHAKLEE JUGAK??

Kalau betul-betul nak belajar dan buat...InsyaAllah saya boleh guide awak awak semua.

Banyak ilmu nutrisi, tools, teknik marketing, tips, aktiviti group, belajar buat blog dan lain lain lagi yang menarik bakal tersedia untuk anda.Tinggal nak buat atau tak aje 😊😊😊

Dan AHLI BARU yang mendaftar dengan saya dan berminat nak ber bisnea Shaklee akan dapat tips hebat dari Master yang sangat top dalam Shaklee. Bukan senang tu nak dapat tau. Senang je nak berbisnes sekarang..semua online atas talian..sekali sekala kita jumpa face to face nak daparkan skills dari sifu sifu hebat kami😍

Serendah RM80 termasuk postage,lifetime membership, InsyaAllah ianya boleh mengubah kehidupan anda ke arah lebih baik.

😊Nur Hidayah Ahmad
💖016 555 45 82

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy
#task40

No comments:

Post a Comment