Thursday, April 17, 2014

JOM BACA PENGALAMAN SAYA BERSHAKLEE DAN KELEBIHAN SHAKLEE BERBANDING MLM LAIN.. M,.



Shaklee antara syarikat MLM yg well developped setanding dgn sykt MLM terkemuka lain. Sebelum ini saya tak pernah pun menyertai mana-mana MLM..tapi husband saya memang dah berpuluh MLM yang beliau sertai..Masa dah masuk Shaklee..saya tak tahu pun sebenarnya Shaklee in MLM..Serius memang saya tak tahu...Saya join Shaklee tahun 2011 lagi..tapi baru serius..tahun 2014..hihi..boleh tak..??? Sebab apa..sebab upline saya tak paksa saya untuk buat bisnes pun..dan memang tiada paksaan dalam bisnes Shaklee..itu yang saya paling suka..Awak buat awak dapat..Sebab sbelum ni..memang ada dapat duit bulan2 sebab saya beli untuk kawan2 opis jugak..tapi serius tak tahu pasal UV..apa itu GUV..Shaklee memang tak perlu nak maintain point bulan2 pun..x tak stress!!!

Dgn modal serendah RM65 + RM10 (jika rajin boleh ambil di branch yg berdekatan, RM10 boleh simpan poket) anda boleh menikmati semua vitamin Shaklee pada harga ahli, jimat sehingga 20-30% berbanding harga runcit. Keahlian adalah seumur hidup ya..

macam anda miliki kad keahlian supermarket AEON , Shaklee juga memberi points/ mata ganjaran pada setiap ahli yg sah setiap kali pembelian dibuat menggunakan ID masing-masing. Points ini boleh ditukarkan kepada cash bonus (cash back 5-21%). Bagi yang mendapat UV 150 dan ke atas anda layak mendapat bonus yang terus dikreditkan ke akaun anda pada 15hb tiap2 bulan!!!

Sebenarnya.saya bermula dengan bonus bulanan RM 25..tapi saya tak kisah..sebab awak buat awak dapat..kan..then bulan ke 2 meningkat lagi...dan seterusnya..kini dapatlah tiga angka..(* mungkin ada yang kata..elleh..baru tiga angka..)..tapi saya x kisah pun..sebab saya hnya bermula dengan modal RM 75 sahaja..DAN saya baru serius bershaklee tahun ini!!

Paling best adalah bila dapat suatu ilmu yg dikongsi dlm team hanya secara on-line..


Group Shaklee kami juga ada buat webinar..

Saya adakah ibu berkerjaya yang pada mulanya..join Shaklee memang untuk kesihatan saya dan keluarga..tapi bila dah pegi beberapa seminar..saya makin berminat untuk join Shaklee dan alhamdulillah..husband bagi sokongan..Husband saya cakap Shaklee memang sangat berbeza daripada berpuluh MLM yang pernah bliau sertai..Kalau join mana- mana mLM memang tak ada yang macam Shaklee..sebab seminar Shaklee penuh ngan anak2 kecik..macam Family day pun ada saya tengok..Saya tak tipu dan saya pun bukan lah yang fanatik sangat..tapi Shaklee memang lain dari MLM lain..dan yang paling penting..BUKAN HEAD HUNTERS!!!!Selain mencari wang utk keperluan duniawi, melalui Shaklee (di bawah group kami) insyaallah kami juga dibimbing utk persediaan menuju akhirat.


Jom sertai kami!


WHATSAPP SAYA

NUR HIDAYAH AHMAD

SID 917424

0165554582

No comments:

Post a Comment