tertekan 

Soalan ini dipetik daripada soalan jawab bersama pakar motivasi..
Pasangan yang telah lama berkahwin..tetapi belum lagi di anugerahkan Allah zuriat yang comel.....memag agak tertekan dan cemburu melihat orag lain yang baru berkahwin tetapi telah disahkan hamil...?'((
 
Soalan:
Saya sudah mendirikan rumah tangga dua tahun lalu tetapi masih belum mendapat cahaya mata. Kami suami isteri ada mendapatkan rawatan dan kami disahkan sihat dan tiada masalah untuk mendapatkan zuriat. Mungkin belum ada rezeki. Tetapi, kebelakangan ini saya dan suami rasa semakin tertekan dan hubungan intim tidak lagi menyeronokkan.Ia semakin membuatkan saya berdebar-debar kerana risau saya akan gagal untuk hamil lagi. Adakah hal ini menjadi penyumbang kepada masalah saya gagal hamil?
 
Jawapan:
Kehamilan itu anugerah dari Tuhan dan hanya Dia yang dapat menentukannya. Jadi, anda tidak perlu resah dan gelisah setiap kali anda kedatangan haid. Jika haid tidak datang dan anda tidak mengandung lagi, itu lebih meresahkan.
 
Perasaan resah dan gelisah boleh menjejaskan pengeluaran telur. Anda dan suami perlu memohon kepada Tuhan setiap masa mendirikan sembahyang. Satu hari kelak, doa anda berdua akan dimakbulkan-NYA. Walau bagaimanapun, anda perlu tahu bahawa kini rawatan kesuburan sudah semakin canggih.
 
Ada kaedah penyemaian mani berhadas (IUI) dan kaedah bayi tabung uji (IVF). Jika anda berdua sudah bersedia, teruskan.





HANYA UNTUK SUAMI ISTERI SAHAJA YA!!!
SET SUAMI RM264   FREE MEMBERSHIP
SET ISTERI RM 117 BELI SET SUAMI..SET ISTERI DAPAT HARGA INI
FULL PACK WITH FREE MEMBERSHIP 

CONTACT
NUR HIDAYAH AHMAD
WHATSAPP/CALL/MSG : 0165554582 
SID : 917424

PRODUCT TAHAN 4 BULAN
CONSISTENT MAKAN HARI2