Saturday, November 26, 2016

Bonda E Dagang

Aslkm dan selamat hari Ahad..hari ni kita bersiaran dari Kompleks KTM Batu Gajah..Aina ada persembahan nasyid sempena Konvokesyen Pasti Kawasan Gopeng.
Hari ni tajuk PTS2.0 kita adalah 'Bila pertama kali saya jumpa mak Shaklee saya'.
Mak Shaklee saya Adilah Manaf Celikvitamin...dulu panggil Dilot..sekarng dah up panggil Bonda..kiki..Mak Shaklee saya adalah surihati kawan sekolah saya yang saya panggil apak..Fahmy Shuhaimi.

First time kami jumpa waktu tu Dilot n Fahmy datang umah saya di BS Botani..masa tu saya masak Nasi Minyak...Nampak cam Apak Fahmy menambah giteww..😍

Masa tu walaupun tak serius lagi ber Shaklee Bonda Dilot dah explain serba sedikit pasal bisnes Shaklee..🌻

Lepas mai umah saya Apak n Bonda Dilot p umah kakak Shaklee saya kak Wan Norasiah pulak..Kak Wan yang ajak saya berbisnes ni 😂😂😂

2nd time jumpa masa p Conference PJ ke..dah lupa..masa tu jumpa upline2 lain..Conference Shaklee memang lain dari lain..Saya tgk anak2 mak ayah..semua ada.Paling syok Shaklee ni anak2 kita utamakan..🏡

3rd time jumpa masa ada kelas blog kat Ipoh..Best jugak..banyak sangat ilmu baru yang saya dapat...rajin2 la jenguk blog saya http://www.ohvitamin.blogspot.com.

The latest baru je bulan lepas..Kita coaching2 sambil makan..mmg syok..💖💖

Tapi sabar je lah kan..mak pulak yang datang jumpa anak..nasib la mak baik sangat...
Tq upline saya..bonda n apak..

#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#liveamazing
#landmarkstudy
#task22

No comments:

Post a Comment