Saturday, November 26, 2016

Percutian Tajaan Shaklee

Aslkm..
Hari ni kita cerita pasal trip Shaklee. Saya tengok dari hari Khamis lagi, wall fb saya banyak SV2 Shaklee yang share gambar2 Trip Mewah ke Langkawi..Mesti ada yang kata..alaah..ke Langkawi je pun..huhuhu..
Walaupun Langkawi ajoo.( ni untuk local, yg oversea pun ada) Tapi trip ni fully sponsored by Shaklee..bestnya..saya xpernah dapat trip cenggini lagi..😂😂😂

Jeles betul tgk member2 ni pergi trip mewah..sokmo dapat tau..jeles betul kita..
Saya kalau nak pergi..nak kena kumpul duit..main kutu..kalau free trip Shaklee ni tak payah nak kumpul duit bagai..just bawak diri sendiri..semua disediakan khas..bestnya..💖💖

Saya tgk kat wall tu..siap dapat surprise lagi..balik ke bilik tgk2 dpat suprise gift dr Shaklee..huhuhu..bestnya..Trip ni bukan untuk seorang je tau..dapat untuk husband and wife sekali...waaa..dilayan bagaikan puteri...🌟🌟🌟🌟

Bestnyaaaaa😋😋😋😋

Next year trip ke Japan and Star Cruise...
Best sungguh kalau dapat join...Apa nak buat kalau nak dpt free trip cenggini????

So, harus kerja kuat....
😂

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeffect
#liveamazing
#task23

No comments:

Post a Comment