Wednesday, November 30, 2016

Kelebihan SID Saya

Setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing2 kan..

Sebagai salah seorang dari berjuta2 SID di luar sana..saya sangat gembira sekiranya berjaya menggembirakan customer saya..

Contohnya..awal awal pagi lagi saya dapat whatsapp dari customer saya yang beberapa kali keguguran...dan selepas consume Set Bersalin Shaklee..

Alhamdulillah..beliau berjaya hamil dan sekarang baby dah 2 bulan..

InsyaAllah saya sedaya upaya akan sentiasa update cara makan dan akan tanya..
'Dah makan vitamin ke belum hari ni..'
'Makan jangan tak makan..beli vitamin mahal-mahal..rugi tau tak makan ' 😊😊
'Jangan lupa minum air masak banyak2 ye..

Biasanya saya akan whasapp customer..tanya apa feedback..ok ke tak..sekurang-kurang nya sekali..
#liveamazing
#shakleeeffect
#task32
#landmarkstudy
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment