Saturday, November 26, 2016

Suplemen Untuk Orang Kesayangan

Aslkm dan selamat pg..
Kita tgk pulak hr ni task pts2.0 mengenai suplemen yang diberi untuk yang tersayang..
😀😀😀😀😀😀😀
1.Husband
-Husband saya ada belikan Alfalfa Complex,Vitalea dan Peppermint Ginger Plus.Dulu susah jugak dia nk makan suplemen ni..ye lah..org lelaki bukannya suka sngt dengan suplemen..
Antara testimoni Alfalfa dan Ginger Plus yang saya dengar..dia kata perut dah semakin ok..Husband saya jenis yg sangat alah dengan ajinomoto.Kalau ada tok aji dalam makanan..balik tu terus pening..
Ni suplemen terkini yang husband saya nak..so..dah alang2 ada stock kat umah..kita share...🌹VitaleaShaklee🌹..Kita tengok
SIAPA YANG PERLUKAN MULTIVITAMIN VITA-LEA SHAKLEE?
√individu yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh.
√individu yang tidak dapat diet yang seimbang / kekurangan nutrisi.
√individu yang ingin meningkatkan sistem pertahanan tubuh.
√golongan dewasa, remaja sama ada lelaki dan wanita.
√individu yang ada ANEMIA.

2.Mak
Suplemen unt mak saya  belikan 🌻Ostematrix 🌻dan 🌱Omega Guard🌱.Sbb mak saya ada sikit buasir..so saya ada belikan mak suplemen ini.Hopefully mak semakin sihat dengan suplemen2 ini..

3.Anak ( Ilman,Aina dan Aira)
-Semestinya Omega Guard menjadi pilihan sy..
Antara khasiat 🌱OMEGA GUARD🌱 untuk anak anak anda :
💖Membantu dalam perkembangan otak kanak2, kajian menunjukkan kanak2 yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.
💖Dapat merawat penyakit eczema dr dalam, biasanya ibu2 ambil alternatif utk menyapu ubat luaran shj tp beberapa lama kemudian akan muncul kembali ttp dgn pengambilan omega 3 dpt mengelakkan mslh eczema utk timbul kembali.
💖Meningkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jd bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.
💖Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jd ianya amat berkesan utk mengurangkan serangan asma pada kanak2 dan mengurangkan penggunaan inhaler.

🍀Herbal Blend🍀 juga menjadi pilihan saya..tiub yang senang dah mudah dibawa ini membantu untuk hilangkan parut dan gigitan nyamuk..kena rajin sapu kat anak2..🍃🍃
Habis satu rumah saya Shaklee kan..
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#task18
#liveamazing
#landmarkstudy
#shakleeipoh

No comments:

Post a Comment