Wednesday, November 30, 2016

Kisah Ups and Downs Shaklee

Semua orang mungkin ada kisah sendiri dalam online bisnes..begitu juga saya..

💖Saya start berShaklee pada tahun 2014..masa tu Alhamdulillah..bonus walaupun tak banyak tapi setimpal dengan usaha saya..
🍒Pernah jugak tahun 2014 tu bonda Adilah Manaf Celikvitamin tanya nak naik Supervisor tak sebab saya punya GUV boleh capai supervisor..topup sikit je lagi..ntah la masa tu tak rasa nak..GUV pun tak tahu apa..tak ambik kisah sngt...😥😥😥😥
😫😫Satu je sebabnya..Sebab saya tak nampak MATLAMAT yang JELAS masa tu😖😖😖

Then tahun 2015..xbuat.. kalau ada sale ada..xde sale xbuat..share pun tak..😴😴Tapi masa ni sale dari blog still jalan..ada yang nak vivix pun ada..👍🏼👍🏼

😱Tahun 2016..udahhh..dapat tahu my beloved kakak dah naik Supervisor..kalut la pulak nak ikut jejak langkah Kak Wan Norasiah..Kak Wan yg sokmo positif..

⭐Tahun 2016 start ikut kelas balik semula..sharing2 balik semula di FB,IG..
Ya Allah semoga saya terus Istiqomah dalam menjalankan urus niaga ini..Niat untuk membantu diri sendiri,keluarga dan orang ramai di luar sana..

Yang penting diri kita sebenarnya..
Bila kita ada niat yang Positif..
Niat nak tolong orang..InsyaAllah Allah akan tolong kita dapatkan customer yang baik2..
Semua kita serahkan pada Allah..yang penting kita usaha..💪💪

#liveamazing
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#task30
#shakleeeffect
#shakleeipoh
#shakleekampar

No comments:

Post a Comment