Sunday, November 6, 2016

Hobi Saya

Hari ni kita cerita pasal hobi dan impaknya...#task8
1.Hobi 1 ( Baking & Selling Cake)
Saya suka sangat menjual kek..saya jual kek kat students..kesian kat budak2 nk beli kek hari jadi susah nk dapat supplier..so saya buat kek n jual harga students kat drng..Impaknya..makin ramai yang beli dan makin banyak pulak tempahan sampai tak larat nak buat😂😂😂

2.Hobi ke2 ( Menjual & Membeli)
Saya jugak suka menjual dan membeli barang.Saya akan jual apa yang saya suka dan kalau saya rasa puas hati tentang sesuatu produk saya akan share kebaikan dia kat semua orang..supaya lebih ramai yang akan dapat impak positif dari produk itu..tak kisah la produk kesihatan ke..kosmetik ke..😄😄Membeli pun ye jugak..jual la apa pun..insyaAllah saya beli..lagi2 kalau officemates yg jual😊

3.Hobi ke3 ( Tgk Showhouse)
Hobi ni sekali sekala buat dengan husband dan anak2..suka menjelajah showhouse2 di sekitar tempat tinggal kami..Impak yang sangat besar saya dapat dr hobi ni..kita berimpian untuk memiliki..so bila ada impian memiliki..kita akan berusaha ke arah itu..Big Dreams..Doakan agar saya boleh mencapai impian itu nnti..Hobi...Impian..🏡🏡
*gambar itu hobi anak2 saya ptg2..

No comments:

Post a Comment