Saturday, November 26, 2016

Suplemen Hits Shaklee

Selamat pagi semua sahabat2 positif saya..
--------***************************----------------
Hari ni nak ceritakan pula pasal Suplemen Shaklee apa yang paling HIT kat umah saya..Macam saya yg paling saya suka adalah gabungan ESP, Vitalea, Ostematrix dan Vitamin C..memang tak boleh putus stock kat rumah..Ni adalah Set Kesihatan Optimum..
Husband saya pulak tengah consume Alfalfa dan Peppermint Gingger Plus skang..katanya nk buang angin..dah cuba bermacam product..last2 mengalah dengan Shaklee..biasala..org llki ni susah sikit nak makan suplemen..kalau ubat cepat makan.👞👞
Anak2 saya Aira dan Aina pulak tak boleh kalau tak ada Omega Guard kat umah..Omega Guard ni macam cekelet la kat umah..kena simpan tinggi2 kalau tak..mmg stock cepat habis..habis la bonus mama buat beli Omega Guard kat anak2 je..
Ilman pulak jenis susah jugak nak makan suplemen..tapi dia akan ratah Mealshakes dengan nestum la selalunya..Itulah kisah suplemen2 di rumah saya🎓🎓👒👛
Kesimpulan
Mama - ESP Vitalea Vitamin C Ostematrix
Abah - Alfalfa n Peppermint Ginger Plus
Ilman - Mealshakes
Aina dan Aira - Omega Guard
Anak Murid Mama - Vitamin C Chewable..*kalau diorang mngntuk mama kasi sorang satu *

#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeipoh
#shakleegopeng

No comments:

Post a Comment