Thursday, November 3, 2016

Cerita Shaklee

Cerita 1
Suatu ketika dahulu...
Semasa mengandungkan anak pertama dan kedua selalu lah jugak mengalami masalah kejang kaki semasa tidur..Tapi bila dah kenal dengan Ostematrix🍸🍸🍸dan Omega Guard🐳🐳 dan mengamalkan  pengambilan kedua2 suplemen itu.. masalah itu hilang dan masalah lenguh badan juga hilang..( Alhamdulillah dengan Izin Allah jua ).
Amalkan pengambilan Ostematrix  sebelum tidur..
---------------------------------------------------------------------
Cerita 2
Bila dah kenal Shaklee masa lahirnya anak ke 2..dan bila anak saya selsema..saya mmg langsung tak sentuh dah ubat selsema untuk kanak2..sebab saya dah ada Omega Guard Shaklee..bila selsema ke batuk ke..saya just amalkan makan minyak ikan terbaik ni aje..Berbeza sangat dengan masa tak kenal lagi Shaklee dl..anak selsema mmg bagi ubat selsema budak2..

Sebenarnya banyak lagi kisah2saya dan suplemen ini..tp kita tunggu artikel seterusnya nnti...
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
KENAPA Omega Guard BEST SANGAT???

JOM TERJAH MACAMANA NAK TIDUR LENA DENGAN Omega Guard dan Ostematrix

HUBUNGI SAYA UNTUK KONSULTASI PERCUMA!!!
NUR HIDAYAH AHMAD
0165554582
#shakleeeffect
#liveamazing
#tsunamishaklee
#shakleeipoh

No comments:

Post a Comment