Saturday, November 26, 2016

Nutrisi Shaklee

🍀🌿Aslkm semua..hari ni kita korek bagaimana caranya saya meningkatkan ilmu pengetahuan saya mengenai kesihatan,nutrisi  suplemen dan bisnes dalam Shaklee🌿🍃
1. Buku
Saya selalunya akan rujuk buku mengenai nutrisi dan kesihatan untuk menambahkan lagi pengetahuan mengenai kesihatan..apa amalan nya..apa cara nya..
Buku yang selalu di rujuk adalah buku panduan nutrisi dan buku testimoni supermom yang dihadiahkan oleh sifu saya.

2. Tanya Sifu2 Melalui Pengalaman Kursus Bersama Pakar Nutrisi

Di Shaklee, kami ada mengadakan kursus bersama pakar2 nutrisi di setiap negeri..walaupun belum lagi berpeluang untuk attend course..tapi saya sentiasa bertanya mereka yang pakar mengenai nutrisi dan suplemen kepada mereka2 yang bertauliah..

3. Google Website Pakar Nutrisi

Selalu juga saya google website pakar2 kesihatan dan join group pakar2 kesihatan di facebook.

4.Berkongsi dan Berbincang Tentang Kepentingan Suplemen dan Kesihatan Bersama Rakan2.

Sentiasa ambil cakna dan caring tentang isu2 kesihatan suplemen dan nutrisi..
🌱🍀🍃🌿

SID anda : 917424
#liveamazing
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#shakleegopeng

No comments:

Post a Comment