Saturday, November 26, 2016

Harapan Shaklee

Aslkm semua..salam Jumaat sayyidul ayyamm..Hari ni task PTS2.0 mengenai 'Siapakah anda 20 tahun akan datang'..MasyaAllah....apa yang anda nak kalau umur dah tua nanti, ataupun dalam masa 20 tahun akan datang.

Mungkin ada yang akan kata..tak perlu lah nak rancang nak itu..nak ini..itu semua duniawi...ajal dan maut serta bila kiamat tu urusan Allah. Yang penting kita berusaha dan selalu ada impian.

Mana tahu, Allah nak bagi sesuatu kat kita untuk ditinggalkan kepada anak cucu kita.....seperti kata mutiara, bila buat ibadah, bauangkan kita buat ibadah terakhir..Tapi, bila buat kerja, lakukannya seperti kita hidup lama lagi...😢😢

Ok, ni sajalah saya nak share dengan kawan-kawan, manalah tahu, dengan cara ini, ia dapat jadi pembakar semangat saya untuk lebih berfikir jauh lagi.. InsyaAllah.

Dalam masa 20 tahun lagi, saya teringin sangat nak ada legasi perniagaan sendiri..legasi perniagaan yang saya boleh wariskan kepada anak2 dan cucu2 saya..
Sebut saja perniagaan apa dan siapa..orang akan tahu..😋😋 tak salah kan 'Big Dreams'😍

Saya jugak akan  berinfaq dan sedekah kepada anak2 yatim kalau saya dah ada perniagaan yang saya idamkan itu..

Saya juga berminat nak memiliki rumah- rumah yang saya minat..nak memiliki rumah yang banyak mestilah saya kena bebas kewangan dulu👍👍

Anda pulak, apa yang anda impikan? Nak tak kongsikan dengan saya?

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#task26
#landmarkstudy
#landmarkstudy

No comments:

Post a Comment