Tuesday, November 29, 2016

Sikap Positif Selepas Ber Shaklee

Sejak berpeluang menyertai bisnes online Shaklee..secara tak langsung saya menjadi individu yang lebih positif apabila melihat post kawan-kawan yg sama-sama meniaga online..saya seboleh-bolehnya nya akan like dan komen apa juga status rakan-rakan saya..

Sekiranya ada individu - individu yg nk menjual produk mereka,saya akan dengar dulu dan bukannya terus block penerangan ttg produk drng..

Sy sebenarnya sangat kagum dengan individu yg bergerak dari meja ke meja untuk menjual produk mereka.Walaupun bilangan mereka sekarang dah semakin berkurang..

Saya suka berkawan dan secara automatik sahabat positif saya akan bertambah..

#liveamazing
#shakleeeffect
#task29
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeipoh

No comments:

Post a Comment