Saturday, November 26, 2016

Produk Shaklee Pertama Saya

Aslkm semua..jom kita intai apa produk pertama yang saya ambil semasa mengamalkan suplemen organik ini..dan disitulah menjadi titik tolak saya jatuh chentaaa dengan suplemen ini...Selain itu..Shaklee ni jugak adalah satu2 nya syarikat yang tidak memaksa kita untuk berbisnes..bukan Head Hunters..so senang lah..Kalau bisnes yang cari orang bawahan mmg payah..kadamg2 sampai bermasam muka dengan kawan2 pun ada..saya belum ada pengalaman la..just dengar cerita ceritu orang lain...
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

Saya mula mencari produk ini semasa saya berpantang anak ke 2 tahun 2011. Saya mula mencari suplemen yang menjadi penggalak susu ibu memandangkan saya target nak fully bf selama 2 tahun..
Energy Soy Protein..ini lah produk pertama yang saya ambil..
😍ESP ialah sejenis protein. Buat ibu berpantang, ESP merupakan hidangan lengkap kerana mengandungi sumber protein dan khasiat-khasiat utama yang ideal seperti yang tubuh kita perlukan.

💖ESP juga membantu memekatkan susu badan kita dimana bayi kita sentiasa kenyang sesudah menyusu dengan kita. Bila kenyang bayi kita pon mudah untuk kita uruskan kerana beliau tidak meragam. Jadi cuti bersalin kita jadi sungguh bermakna kerana walaupun masih dalam berpantang, hidup kita tidak stress menguruskan bayi kita yang sangat happy menyusu dengan kita.

😀Fungsi ESP yang sangat-sangat best ialah ESP membantu tubuh kita membina dan membaiki tisu-tisu dan sel-sel dalam badan jadi sel yang lebih baik setiap hari. ESP ni sebenarnya memang elok kita amalkan minum pada setiap hari jika kita mahu kulit kita lembut dan beseri seperti kulit bayi.
🌹Dan lagi satu, just take ESP as replacement meal saja ya, jangan ambil ESP pada masa yang tak sepatutnya kerana ESP ni juga berpotensi untuk menaikkan berat badan anda jika pengambilan ESP diambil pada masa yang tidak sepatutnya. Untuk pengetahuan semua, 1 hidangan ESP ni boleh buatkan kita kenyang sampai 5-8 jam tau, sebab 1 hidangannya bersamaan dengan
2x ganda daging,
4x ganda telur,
12x ganda susu,
rendah lemak,
tiada kolesterol,
tiada uric acid dan
sangat mudah diserap oleh tubuh badan.

🌻 Bonus untuk ibu yang dalam pantang, ESP ini bantu atasi sembelit juga.

Itu lah serba sedikit mengenai produk pertama yang saya ambil...jom amalkan minum esp setiap hari..nak kulit cantik boleh minum esp jugak.. So saya nak share dengan mereka2 diluar sana tentang kebaikan suplemen ini..

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#landmarkstudy
#task20

0165554582
Puan Hidayah

No comments:

Post a Comment