Saturday, November 26, 2016

Target dan Harapan

#task10
Tajuk : Harapan dan Target
=============================
Alhamdulillah...sedar tak sedar dah 5 tahun saya ber Shaklee..
Walaupun on off on off berbisnes tp saya tetap setia makan suplemen Shaklee..sebab susah nk dapatkan suplemen yang betul2 organik sekarang..Lagipun Shaklee ada LandMark Study yang tak ada pada suplemen lain...mmm..apa target n harapan saya dlm bisnes..okay..saya ada banyak target..kita tgk satu2 ok💖💖

1.Mesti lah nak naik rank..siapa yang tak nak kann!!Alang2 berbisnes dan makan Shaklee...biar sampai ke langit..🏄🏄🏄nak jugak merasa macam sifu2 hebat yang lain..

2.Saya juga nak share kebaikan suplemen dengan lebih ramai pengguna di luar sana..sebab kita dah rasa kebaikan..why not kita share apa yg kita rasa best..Contohnya semalam saya dah berjaya consult customer Indian ~ husband & wife ~ yang dah lama mencari Shaklee..tapi xtau nk beli ngan siapa dan bagaimana..sbb dl..wife customer saya ni pernah turun 35kg amik Slimming Set Shaklee..so drng nk makan balik sebab dah lost contact ngn distributor sebelum tu..dan terjumpa saya..dlm celah2an Pakcik Google tu🚂🚂🚂

3. Saya juga nk melebarkan sayap ber Shaklee..nak supaya customer Shaklee saya dapat manfaat jadi ahli..sbb kalau jadi ahli dapat less 15% to 20%..di samping boleh berbisnes jugak..dapat income #berkasihsayang..belam2 makan dapat duit tambahan..🚁🚁🚁

4.Saya nak istiqomah dalam ber Shaklee..sebab Shaklee bukan macam MLM lain yang Head Hunters..U buat U dapat💋💋
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
#liveamazing
#tsunamishaklee
#group4makbintang
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#shakleeipoh
#shakleegopeng

No comments:

Post a Comment