Friday, November 4, 2016

Korang Tau Tak...........

Bukan senang nak senang....

Masa mula2 start bisnes Shaklee, saya begitu teruja untuk share kebaikan produk kat kawan2..saya edarkan flyers..share dlm whatsapp..share dlm ig..fb..dan create blog😍😍 dan saya buat sebab saya suka..sebab saya minat menjual.

Sampaikan ada kawan2 cop muka saya "Tokeii Shaklee..mesti kepok2 masyukkk..."...walaupun income xde la tebal pun..just suka2 dan nak tolong orang yang memerlukan suplemen.Share produk sambil2 pegang hs... at least kita share sesuatu untuk manfaat semua..Tapi saya anggap semua tu hanya gurauan semata2, No Joke No Fun la kan..😄.

Sepanjang 5 thn  saya buat Shaklee, pernah on off on off pun jugak sbnrnya...(kalau consistent dr dl mngkin dh master)..kikiki😯😯😯macam2 dugaan dan cabaran yang saya hadapi. Tapi semua itu membangkitkan semangat juang saya dalam Shaklee dan mendewasakan saya menjadi lebih "MATANG" dalam dunia berbisnes dan berpeluang untuk bertukar idea dan pendapat dengan pelbagai profesion selain pendidikan..

Masa on off on off tu jugak selalu ada je yang whatsapp atau message saya tanya..Puan pengedar Shaklee lagi tak..saya nak vitamin ni..so saya pun consult macam biasa..pastu sy fikir why not saya teruskan saje..bukan susah pun..Shaklee ni bukan kita cari orang..tp orang cari kita..
Apa yg penting bagi saya ialah saya sebarkan kebaikan vitamin yang saya amalkan supaya  lebih ramai orang mendapat kesihatan yg lebih baik😍

Jangan sesekali terduduk bila jatuh, bangkit dan terus berlari kerana masih ramai lagi yang memerlukan khidmat nasihat kita..Team work pun sangat mantaapp..Syukur..Bukan Income menjadi keutamaan tetapi ukhuwwah..kesihatan..dan apa sumbangan kita kepada manusia..📚📚📚

SID
917425

0165554582

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#shakleeipoh
#shakleegopeng

No comments:

Post a Comment