Saturday, November 26, 2016

Suami dan Shaklee

Aslkm..dh lunch ke..rakan2 fb semua..
Hari ni task pts2.0 saya mengajak kita untuk bercerita mengenai  ungkapan kata pasangan yang membuatkan saya terus berbisnes Shaklee..

Agak susah jugak untuk saya nak tulis task hari ni..sebab pasangan saya banyak jugak bagi motivasi pasal ber Shaklee dan dalam masa yg sama ada juga kritikan2 kecil membina dan sentap yang kedengaran dari dia..😐😐boleh upgrade diri jugak sbnrnya..

😅Dalam ber Shaklee just dia kata.."abg nampak awk suka sangat jual Shaklee..so teruskan buat Shaklee..abg suka kalau awak happy.."huhu..ala2 #surihatiawakjualshaklee🙈 gitu..😂😂

😘Lagipun dia kata Shaklee adalah satunya bisnes yang jual produk boleh untung sama rata dan bukannya Head Hunters..so lagi la rasa semangat nk buat..dan dia kata teruskan..abg sokmo doakan awk berjaya😂😂

☺Pernah satu bulan tu saya dah risau..sebab dah tgh bulan xde sale lagi..sy mengadu kat dia..tuptup dapat customer yang nk beli barang dan jadi ahli.. Alhamdulillah..Allah bagi customer kat saya..berkat doa dia kot😱😱

Banyak lagi sbnrnya..xreti nk tulis..🙈🙈 dalam kita buat bisnes ni..redha dan kata semangat dari pasangan sngtlah penting..sebab cite sedih ke gembira ke kita mesti nk kena share ngn dia kan..
#liveamazing
#shakleeeffect
#task13
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment